onsdag 8 februari 2017

Tips om trädgårdsresa till England



Jag har fått ett tips från en vän som ordnar en resa till England. Jag är 
så sugen. Särskilt nu när man längtar efter lite grönska och blommor. 
Det är Helen på Västerås Trädgårdsservice som ordnar resan. Jag har 
fått låna lite bilder från Helen för jag har aldrig själv varit på trädgårdsresa 
till England, så det borde vara dags för mig. Här kan ni läsa lite mera om 
resan. Bilden är från Sissinghurst.



Leeds Castle ser också spännande ut.



Bara namnet The lost garden gör mig så nyfiken. Nu får jag verkligen 
ta mig en funderare på det hela.

Helen kommer också ordna en föreläsning med mig i Västerås den 
17 september i år. Mer information om den dagen kommer snart. Är 
ni sugna kan ni redan nu boka det datumet i era kalendrar. Då blir det 
föreläsning om både Trädgård i kruka och En lisa för själen. Alltså båda 
två samma dag. Pris och plats återkommer vi som sagt om.

Allt gott!
Annika

5 kommentarer:

  1. Tag afsted du - det vil du ikke fortryde, jeg har været afsted et par gange, og det har været så dejligt.

    SvaraRadera
  2. Jeg skulle dratt til England mandag, løk, blomstermesse tirsdag, men må avlyse pga. sykdom :-(
    Men om ikke alt for lenge kommer våren hit og...
    Ha det godt.
    Eirin

    SvaraRadera
  3. Trädgårdsresa till England står högt på min önskelista men det får vänta några år till, i år har vi andra resor på gång :) Tack för tipset och klart att du ska åka om du har möjlighet :) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  4. Definitivt på min önskelista-en trädgårdsresa till England.
    Cilla♥

    SvaraRadera
  5. Åhh TÄNK så kul att åka på trädgårdsresa...The Lost Garden, vilket härligt namn på en trädgård.
    Tisdag igen, vi går med stormsteg mot mars - äntligen!
    Kram från Titti

    SvaraRadera