fredag 29 april 2016

Guidning av utställningen på Sofiero



I morgon lördag 29/4 kl. 10:00-12:00 kommer jag att finnas på utställningen 
och berätta för dem som vill om hur vi har tänkt när vi byggde utställningen. 
Det finns många små detaljer, det gäller bara att hitta dem. Hoppas vi ses.


Ni som vill se många bilder från utställningen kan söka på #kvistarochknoppar 
på Instagram, så dyker det upp massor av bilder. Ni kan också titta in till 
Nina Ewald som var på besök häromdagen. 

Allt gott och trevlig helg! 
Annika  

6 kommentarer:

  1. Vilket trevligt jobb du har :) Tänk att få syssla med det man gillar allra bäst :) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Härlig bild och jag önskar dig en härlig helg!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Denna utställning hade jag verkligen velat se, helt i min smak är den! Men jag är så tacksam för alla inspirerande bilder.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Hade varit kul men se det går inte. Mannen åker till Prag i morgon och är borta en vecka så det är mycket som ska fixas både till honom och till mig.
    Ha det så gott och hoppas det kommer många
    Kram Meta

    SvaraRadera
  5. Så jättefint det blir när du fixar. ;)
    Ha det bäst. Åsa

    SvaraRadera